Przejdź do głównej zawartości

3 konsole które były tylko zmarnowanym wydatkiem...

Wstęp

No cóż w swoim krótkim życiu miałem już dużo konsol.... Niestety nie jestem typem kolekcjonera/zbieracza i moja przygoda z jakąkolwiek konsolą polegała na ograniu najważniejszych tytułów na daną platformę, sprzedaży i kupnie następnej. Jednak z większością konsol z którymi miałem do czynienia mam wspaniałe wspomnienia... takimi konsolami był wcześniej opisywany N64 z powodu Zeld i Goldeneya  oraz np. PS2 czyli jedyna konsola do której mam sentyment i nigdy, przenigdy jej nie sprzedam. Jednak było parę wydatków na konsole których później żałowałem totalnie. Postaram wymienić te i opisać dlaczego mi nie podpadły.

Koszmar Współczesnego gamingu-  czyli XBOX ONE i płacenie za "NIC"

Cóż, akurat z żadnym xboxem się nie polubiłem. Na klasycznym nie było dobrych exów (HALO 2 było wieeeelkim rozczarowaniem), Xboxa 360 popsułem zanim zdążyłem go odpalić.... A co z najnowszym dzieckiem Microsoftu?? No cóż, nigdy nie byłem fanem tych wojenek o tematyce "która platforma jest najlepsza do gier" i to co tu będę pisał będzie nie tylko szkalowaniem Xboxa, ale także PS4 i ogólnie całej branży elektronicznej rozrywki dzisiaj. Ale od początku... Kupiłem Xboxa ONE wersje 1tb od kolegi za cenę bodajże 550zł (tanio nie?). Dodał nam do zestawu FIFĘ 17 (wtedy już 18 była na horyzoncie) oraz bodajże South Parka na Xboxa 360.. Dlaczego o tym piszę? Bo to były przez cały okres posiadania tej konsoli jedyne gry które mogłem sobie normalnie w każdej chwili zagrać nie pieprząc się z abonamentami. I właśnie na nie będę zwraca głównie uwagę... Abonamentów na Xboxie jest w ciul dużo: Xbox Game Pass, Xbox Live Gold oraz EA ACCESS (ten akurat mi się bardzo podobał). I cóż największym problemem jest teraz kasa... Typowa nowa gra w wersji pudełkowej kosztuje 200zł a nawet więcej (dodać trzeba że pożyczyłem na tego xklocka hajs i spłacałem przez co o kupowaniu nowych gier nie było mowy). No to może darmowe gry? A gdzie tam! Żeby grać na Xboxie w darmowe gry (które niemalże w 100% są sieciowe) to trzeba wykupić abonament Xbox Live Gold. Pamiętam że wtedy była bardzo udana beta Star Wars Battlefront 2,  jako wielki fan Star Warsów musiałem wykupić abonament z własnej woli :). Pomińmy już sobie "Xbox Game Pass" z którego korzystałem 5 minut i zajmijmy się jedynym słusznym abonamentem na tej konsoli czyli EA Access. To jest akurat opłacalne i za 15 zł miesięcznie zdążyłem przegrać 10 godzin w BF1 oraz wymaksować całego Mirrors Edge Catalyst. No cóż w końcu trzymanie tej konsoli do której miesięcznie musiałem dopłacać prawie 50 zł i jeszcze ją spłacać nie było opłacalne... Sprzedałem niestety za jeszcze niższą cenę. W dzisiejszych czasach żeby dobrze się bawić przy grach niestety trzeba rzucać banknotami w nasze urządzenie do rozrywki

Zły omen "Imprezowej Konsoli" - czyli  Nintendo Gamecube i niespełnione marzenia zabijania kosmitów


Gamecube akurat był taką konsolą którą zawsze chciałem mieć, jeszcze jak grałem tylko na PS2 i tylko dla jednej serii chciałem to kupić... Metroid Prime. Wtedy byłem mocno najarany na gry FPP a akurat Metroid wydawał się być genialny. Niestety minęło parę lat, gacka mam od paru miesięcy a i tak używam i tylko i wyłącznie do imprez i grania Mario Karta. Pożyczyłem dwa pady niestety konsola nie daje mi frajdy kiedy gram na niej sam. Teraz towarzyszy mi na różnych konwentach i chyba tylko i wyłącznie dlatego ją mam.. No cóż może sobie kupię tego Metroida... Kiedyś

Mało kasy i czasu- czyli Sega Mega Drive II 


Pewnego niedzielnego popołudnia przechodziłem sobie na lokalnej giełdzie, kiedy już nie miałem siły patrzeć na te wszystkie starocie to ujrzałem to.... SMD mark. II z zestawem gierek. Niestety sprzedawca okazał się być Januszem i za 2 stówy pozwolił mi wybrać tylko 3 gry. I akurat tą konsolę bym nie zaliczył do "błędów zakupowych", bawiłem się przy niej świetnie tylko niestety inne wydatki skazały mnie na udrękę jej sprzedaży. Może gdybym jej nie kupił to bym tak nie tęsknił

Ostateczne rozmyślenia.

Myślę że moja historia życiowa nie zrazi was do kupna tych konsol. Ogólnie to jest niestety mój gust i historia a wiadomo, że o gustach się nie rozmawia. Granie powinno być dla każdego i każdy powinien znaleźć coś dla siebie





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

The Legend Of Zelda: Ocarina of Time... Piękna gra której nigdy nie ukończyłem....

Na wspominki przyszedł czas! Mianowicie Zelda Ocarina of Time. Przygodę zacząłem niestety od dupy strony, mianowicie od części na 3dsa, pamiętam, że gra bardzo mi się spodobała a jako że miałem wtedy gdzieś zabunkrowanego N64 to od razu zacząłem poszukiwać carta z gierką w sieci. Niestety januszowe ceny OLXowe odstraszyły mnie ale za to jest jeszcze ebay. A na polskim ebayu spadła mi oferta prosto z nieba... Mianowicie oryginalny cart z tą przepiękną grą w BOXIE kosztująca tyle ile januszowe ceny gołej dyskietki (nie skarćcie mnie za taką nazwę) i to jeszcze oferta z Polski... Kupiłem od razu. Po paru dniach w podskokach przywitałem kuriera. Paczka genialnie zapakowana... od razu zacząłem grać. Co mnie urzekło na początku w tej grze jest to oryginalna ścieżka dźwiękowa. Do dzisiaj moim ulubionym utworem z gier jest "Saria's Song/Lost Woods" (dla tej piosenki kupiłem nawet instrument zwany okaryną) Naprawdę OST we wszystkich zeldach jest genialne ale ta okaryna jako

Czy używanie tableta z Windowsem jest aż takie złe? Recenzja Xiaomi MiPad 2

Wstęp Ostatnio zniszczył mi się laptop Jumper EzBook 2, niestety po miesiącu bez niego ogarnąłem, że nie mogę dłużej wytrzymać bez Windowsa w podróży, więc zacząłem szukać nowego komputera. Niestety to zadanie było bardzo trudne z powodu tego, że tego laptopa kupiłem na jakiejś promocji w sklepie Gearbest za 450 zł i trudno trochę znaleźć nowy sprzęt w tej samej konfiguracji za taką samą cenę. Trudno też znaleźć coś sensownego na rynku używanym, same brzydkie, stare i wolne laptopy najczęściej z niedziałającymi bateriami aż odstraszały. Wtedy przyszła mi myśl, żeby poszukać tableta z Windowsem 10 ale tutaj również, cena nowych sztuk niestety z wysoka. po przeszukiwaniu ofert na OLXie znalazłem wreszcie idealną dla mnie ofertę. Mianowicie Tablet Xiaomi Mi Pad 2 w wersji 64gb. Kiedyś słyszałem o tym tablecie z procesorem Intela... Jednak najczęściej spotykane modele były wyposażone tylko w 16 gb pamięci co umożliwiało tylko zainstalowanie na nim Androida. Natomiast wersja z 64 gb pamię

Witajcie w świecie elektronicznej rozrywki!

Witajcie Tutaj znajduje się oficjalny blog projektu "Pad i Ład" Jako że ostatnio nie mam czasu na robienie filmów  postanowiłem, że w formie bloga dostosuję się do waszych potrzeb. Tu będą (mam nadzieję) pokazywały się teksty mojego autorstwa (np. Recenzje, wspominki, przeglądy)  Oraz wszystkie moje projekty i zdobycze. Poniżej macie linki do wszystkich moich odnośników.  A tymczasem się z wami żegnam, i mam nadzieję że zostaniecie na dłużej.  Trzymajcie się mocno... STRZAŁKA! Linki do moich wszystkich projektów: Kanał YT   Strona FB